fredag 4 april 2014

Hur man retar en prinsessa

Prinsessan skriver.

Jag fick ett meddelande från en man häromdagen. Det var inte otrevligt skrivet - men ändå sjukt äckligt.

"Hej på er kan det vara något för er med ett rollspel som går ut på att frun blir bortskämd på ett hotell"

Vad betyder detta? Det finns ett par frågetecken som får mig att må lite illa, små nyanser som jag lärt mig läsa under ett antal år i BC-världen.

"som går ut på att frun" och "frun blir bortskämd" säger att detta INTE är vad vi söker.

Älsklingen fick samma meddelande och svarade med en motfråga, om vad mannen menade. Det visade sig att min förmåga att läsa mellan raderna fungerar alldeles utmärkt.

"som går ut på att frun" = Älsklingen stannar hemma. "frun blir bortskämd" = kan jag betala för det med kontanter eller presenter?

Att någon tror att jag träffar killar och män utan min Älskling är inget som retar upp mig, även om antagandet är helt uppåt väggarna. Antagandet är felaktigt, men harmlöst. Jag blir inte kränkt av detta.

Men.

Jag blir helt ärligt förbannat trött på män som inbillar sig att jag är till salu bara för jag råkar vara intresserad av sex. Det är något extremt sorgligt med män som inte begriper att en sexintresserad kvinna inte är det samma som en prostituerad kvinna. Vad för sorts kvinnor har de träffat tidigare?

Jag och Älsklingen har bara sex med människor vi finner attraktiva. Vi måste tända på våra sexpartners, såväl mentalt som visuellt. Man hittar oss aldrig längst ner i en ormgrop.

Man hamnar inte i vår säng genom att erbjuda sig att betala med presenter eller kontanter. Ska man behöva skriva det i sin profil?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar