onsdag 2 april 2014

Redo att bli swingers


Han skriver:
När är man redo egentligen för att byta partner med andra eller ens ta steget in i swingersvärlden?

Frågan är kanske lite dum, men då vi just haft den diskussionen ligger den nära inpå att skriva om.

Vi började våra sexuella erfarenheter i swingersvärlden genom att Prinsessan berättade att hon ville går till en swingersklubb och bli ”tittad på” under tiden hon hade sex med mig. Gärna i en bur med galler eller liknande… Jo, hon är undergiven och ett stort fan av bdsm.

Här började vår sexuella resa inom swingersvärlden.

Efter ett par dagar, så hade jag smält tanken på swingersklubb och även kikat lite på nätet.

En eller ett par dagar senare så hade jag anmält oss till en klubb i Göteborg. De var kanske inte speciellt informativa, trots att vi meddelat att vi var helt nya. De berättade inte att det var en ”mixkväll”, vilket betyder att det är par och singlar blandat. Vad det gäller singlarnas kön, så kan nog de flesta räkna ut att det var en hop med singelkillar som hoppades på att bli inbjudna till sex med något av de tre paren som fanns på stället. Tre par (varav vi var ett) + 16 singelkillar som följde oss som ett koppel vart vi än gick. Prinsessan var mer eller mindre skräckslagen av alla killar som ”åt upp” henne med blickarna.

En stund senare så hade vi klätt på oss och sa hejdå till ägaren. Han stoppade oss dock och förklarade att under nästföljande dag var det en renodlad parkväll och om vi ville komma då så skulle vi få komma in gratis.

Jaja. Vi provade en gång till. Denna gång med kanske mindre entusiasm.

Denna afton var helt klart bättre för ett nybörjarpar som vi var på den tiden. Bara par och en mindre stressad och panikartad känsla över kvällen.

Vi hade redan pratat massor om våra gränser. De såg helt annorlunda ut då mot idag. Då var sex i samma rum ett stort steg, vilket vi prövade. Ett par som var supertrevliga la sin hand på oss som en invit av att ha sex tillsammans. Idag hade vi gärna gjort en liten sexuell rockad, men då vi lovat varandra att alltid hålla oss till det vi kommit överens om så valde vi att tacka nej.

Små, små steg… Klara regler och om jag föreslår något som inte Prinsessan känner sig trygg med så berättar hon alltid sanningen om hur hon känner för idén. Vissa idéer välkomnas med öppna armar, medan vissa idéer handlar mer om tryggheten med den eller de vi bjuder in till vårt sexliv.

Första gången vi hade partnerbyte med ett annat par så hade vi pratat i timmar om vart våra gränser och ramar låg. Första gången med en singelkille var vi mycket försiktiga och första gången med en singeltjej så var vi lika försiktiga. Allt för att inte såra. Mycket samtal och därefter hålla sig till det överenskomna.

Det har tagit oss ca fem år att hamna där vi är idag. Vi njuter av sex på fler… Vi har förmågan att njuta av att den andre njuter. Att se sin kvinna ligga på rygg med ett tag om sina egna knän och bli knullad hårt av en annan man till dess att hon skriker ut sin njutning är något som skulle kunna vara den mest plågsamma upplevelse man skulle kunna utsättas för. Men med alla de komponenter vi skapat tillsammans så är det sjukt sexigt att se henne knulla och njuta… Älska gör vi aldrig med andra. Det är för oss något helt annat. Älska inkluderar kyssar och smek. Något vi aldrig gör med andra… Eller… Kvinna-kvinna där älskas det…

Det är lika sexigt när en annan kvinna ligger på rygg och blir knullad av mig under tiden Prinsessan ligger jämte, ler och viskar i örat på henne en fråga om hon blir skönt knullad av mig. Jag vet att Prinsessan njuter lika mycket av att fråga kvinnor om de gillar att knulla med hennes make som hon gillar när jag frågar en extrakille om han har lust att knulla min fru. Det är något skruvat sexigt med att säga så till en annan människa.

Vad är då skillnaden mellan det mest plågsamma en man skulle kunna uppleva och något som är sjukt sexigt?

Jo, att jag vet att Prinsessan älskar mig ovillkorligt och att hon aldrig älskar med någon annan än mig. Ärligheten av våga säga till att något nytt och okänt inte är rätt trappsteg än och att den med snävast ramar alltid styr hur snabba stegen skall tas.

Nästa steg vi hoppas på att få pröva snart är att byta partners i olika rum. Exempelvis att jag byter hotellnycklar med mannen i ett annat par, efter att kvinnorna gått upp till ”sina” rum och inväntar sin sexpartner för kvällen… Jag vet att vi båda är mer än sugna på detta.

Ett annat äventyr är att spela in en porrfilm med ett annat par eller singlar. Problemet är bara att det kräver ett galet högt förtroende och tillit. Men med rätt människor, så är det en turnon för mig att regisera denna film och en turnon för Prinsessan att bli instruerad och styrd till orgasm.

Men vi har inte bråttom… Vi njuter primärt av varandra och ibland njuter vi av att knulla med andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar