onsdag 2 april 2014

Tjejsex


Han skriver:
 
Jag börjar längta efter en extratjej nu…

Jag älskar verkligen att se och höra två kvinnor som har sex med varandra. Allt är så sjukt vackert.

Att bara njuta av ljuden. Ljudet av två kvinnor som viskar till varandra under tiden de klär av varandras kläder. Ett svagt fnissande från dem när de ser varandras vackra underkläder.
Att höra hur den andra kvinnan suckar till av upphetsning när Prinsessan glider ur sina kvarvarande kläder och hjälper henne av med sina. Prinsessan älskar stora bröst och jag kan se hennes glittrande ögon framför mig nu när jag skriver, hur hon ser ut när hon har ett par stora vackra bröst framför sig.

Små kvidanden och stönanden når öronen under tiden ljudet av händer och munnar upptäcker varandras kroppar. Att sitta i en fåtölj och njuta av ett rum fyllt av doften av två kvinnor. Parfym, tvål och den underbara doften av kvinna.

Plötsligt tystnar det helt i rummet. Prinsessan har börjat sin vandring med läpparna över kvinnans bröst. Vidare ner över magen och naveln.

Jag ser hur kvinnan ligger på rygg med hårt slutna ögon och andas kort och tyst.

Prinsessans mun glider in på insidan kvinnans lår under tiden som kvinnan fått tag på ett hårt tag om täcket och håller andan.

Med försiktiga händer (allt kvinnor gör är vackert och försiktigt) särar Prinsessan kvinnans blygdläppar och låter tungan röra sig över hennes fitta.

Kvinnan spärrar upp sina ögon och stönar till. Ett djupare stön. Ett mer okontrollerbart stön som skvallrar om att det Prinsessan gör är rätt.

Kvinnan släpper den ena handen om täcket och tar ett tag om Prinsessans hår och trycker hennes mun hårdare mot sin fitta.

Prinsessans ena hand har letat sig in mellan hennes egna ben och ett finger glider in och ut ur hennes fitta under tiden hon slickar sin älskarinna. Ljuden som når mina öron går inte med ord beskriva.

Två kvinnor som fullständigt ger sig hän till sex är det sexigaste som finns. Det vackraste och mest erotiska en man kan se är just den stund när kvinnorna glömmer av att han sitter i en fåtölj bara ett par meter ifrån dem och njuter med alla sinnen.

Efter en lång stund av kyssande och smekningar har den erotiska stunden övergått till ett fokus på sexuell njutning. Prinsessan ligger över kvinnan i en 69:a och med huvudet begravt mellan kvinnans vitt särade ben. Deras stönanden låter dämpat och plågsamt under tiden de närmar sig sina efterlängtade orgasmer.

Plötsligt blir det helt tyst i rummet. Stönanden har fullständigt tystnat. En av kvinnorna klarar inte längre av att slicka, utan blundar hårt med en öppen mun som i ett tyst skrik.

Så kommer orgasmen krypande genom hennes själ och kropp. En orgasm som inte kan liknas vid något annat. Kort därefter har mottagandet övergått till ett givande och bara några minuter senare så ligger två nymfer omslingrade. Deras kroppar är blanka av svett och deras hår är så vackert som det bara kan vara efter en stund av okontrollerbar fysisk njutning.

Nu händer en sak som jag njuter av… De viskar något i varandras öron och vänder sig mot mig och ler. De hoppar ifrån varandra en bit och klappar på den lediga platsen mellan dem.

Ja, vilken man skulle inte älska detta?

Prinsessan har frikort på tjejer. Jag har dessvärre inte något frikort på tjejer, men hon erbjöd mig ”frikostigt” att jag kunde få frikort på killar, vilket jag knappast lär infria då jag inte har en lockelse till män.

Det enda kravet som finns är att Prinsessan berättar att hon tänker ha sex med en kvinna innan hon hoppar i säng.

Kanske är det till och med så att Prinsessan skall få möjligheten att skaffa sig en älskarinna nu… En kvinna som är ”hennes” och som hon kan träffa när hon vill ha tjejsex. Hmmm… Bra idé av en snäll man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar