fredag 6 februari 2015

Parsex 1

Vi hade bestämt träff på en restaurang en bra bit bort i en annan stad. Paret hade vi "hittat" på bc, efter en lång tids sökande.

Efter att vi gjort oss iordning på hotellet, gick vi ut och tog några glas champagne på en bar i staden. Vi hade hoppats träffa en extrakille där som vi hade en svag aning om jobbade där. Honom träffade vi på en erotisk fest för ett år sedan och han blev omtyckt av Prinsessan för såväl sitt trevliga och artiga sätt, men också för sina sexuella prestationer.

Efter att ha insett att han inte jobbade den dagen, gick vi vidare till den avtalade platsen.

Väl inne på restaurangen träffade vi paret omgående i baren. De var både öppna och såg bra ut. Så snart satt vi salongsberusade och skrattade högt, medan våra händer rörde varandras lår under bordet.

Prinsessan och den andra kvinnan försvann iväg och skulle "pudra näsan", men efter en kvart kom de tillbaka lite smått rufsiga i håret och rosiga om kinderna. Det var uppenbart att de båda hade gjort mer på toaletten än att pudra näsorna.

Kvinnan jämte mig tog min ena hand och la ett par spetstrosor i handen på mig och stängde min hand med ett leende. Hennes ögon var glansiga under tiden hon tog min andra hand och förde in den mellan sina ben.

Min hand möttes av en len och blöt fitta som uppenbart hade fått en bra behandling av Prinsessan.

Jag tittade över på andra sidan av bordet och såg hur Prinsessans arm rörde sig i rytmiska rörelser fram och tillbaka.

Om hon plockat ut killens kuk och runkade den under bordet var omöjligt att se. Däremot var det ingen tvekan om att killen njöt av hennes oblyga hantering.

Kvinnan jämte mig stönade till högt i det höga sorlet av gäster på restaurangen. Hon höll ett hårt tag om bordskanten när mitt finger gled in i hennes fitta och tittade mig i ögonen och viskade något ohörbart, samtidigt som hon särade sina ben ytterligare.

Väl tillbaka på hotellet njöt vi av varandras kroppar under ohämmat sex... Det är en sexig kombination av berusning och kåthet tillsammans med andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar