lördag 16 maj 2015

Läskiga människor

Prinsessan skriver.

Jag har en tjejsida på BC. En sida dit bara tjejer kan skriva. Ett forum för mig att leta efter en lämplig, vacker och sensuell kvinna att inleda en sexuell relation med. 

Fick en smärre chock häromsistens då jag loggade in. Ett meddelande. Från en man! Hur i hela fridens namn gick det till? Erbjudandet han hade gick ut på att erbjuda sina orala tjänster till mig om jag inte var tillfreds med dem min Älskling gav mig... LOL! 

Idiot, är för milt uttryck. Det behövs en svordom också, välj en själva och lägg till. 

Denna man har alltså klickat på min profil, försökt skicka ett meddelande och upptäckt att jag ordnat mina inställningar på så vis att män/killar ej kan skicka en enda stavelse till mig. En normalt funtad människa skulle förstå att kvinnan/tjejen inte vill bli kontaktad av män och klickat vidare bland alla profiler. 

En sjuk människa däremot, ändrar sin profils parametrar från man till kvinna tillräckligt länge (några minuter?) för att skicka ett meddelande till en kvinna som aktivt valt bort att bli kontaktad av samtliga män.

En sjuk människa förstår inte att sådant nonchalant och respektlöst agerande garanterar att denna kvinna aldrig skulle komma på tanken att ens sätta sig på en stol i samma rum som denne man då han mycket tydligt klargjort att han inte kunde bry sig mindre om vad hon vill...

Den dagen jag känner för att träffa en fullblodsegoist med övertro på sin egen sexuella förmåga och som totalt saknar insikt/intresse för mina tankar och behov står denne man högst upp på min lista över män att kontakta. Tills dess är han blockerad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar