lördag 7 november 2015

Fars dag

Prinsessan skriver.

Glöm slips, strumpor, rakdon, skjorta, biobiljetter, middag och andra traditionella farsdag presenter. Älsklingen får sin present idag. En trekant. Med mig och ytterligare en kvinna. Två munnar runt hans kuk, två kvinnor att knulla. Inget att berätta om för kollegerna på måndag. En farsdag extra allt. 

Nytt för idag blir åtminstone tre saker.

Kvinnan är inte singel. I något hem i Sverige sitter ikväll en man som vet att hans hustru är hos oss och njuter av sex. Jo, ni läste rätt. Detta är ett arrangemang som passar alla inblandade och som alla njuter av - även om det är nytt för oss. 

Den andra nya saken är kvällens roller. Jag är som alltid undergiven min Älskling - ikväll kommer jag även vara undergiven vår gäst, och Älsklingen dominerar oss båda. Kinky. Sexigt. Spännande. 

Den sista detaljen som är ny är att hon sover över hos oss. Vi har sällan nattgäster och aldrig folk vi aldrig träffat tidigare. Jag undrar var hon ska sova? I vår säng? I gästrummet? Det visar sig.

Leksaker kommer användas, kameran kommer vara med. Just nu planerar jag vilka kläder jag ska ha på mig. Det är pirrigt. Nervöst och spännande. Jag är våt. Älsklingen är hård. Hon är nog lika spänd som oss - enligt rapporterna Älsklingen fått från maken.

Hoppas ni också får en galet sexig lördag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar